СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МІСТ

 

Стратегія Сталого Розвитку міста Олександрія до 2030 року (2016 р.)

Стратегія сталого розвитку міста Олександрія на 2016 – 2030 роки розроблена з урахуванням нової Глобальної Стратегії Сталого Розвитку до 2030 року, схваленою Організацією Об’єднаних Націй  у вересні  2015 року, базується на використанні методів загальної теорії стратегічного управління, порівняльного кількісного аналізу, експертного і рейтингового оцінювання.

Метою Стратегії є створення сучасного європейського міста, привабливого для проживання та ведення бізнесу, базуючись на ефективному використанні наявних ресурсів, існуючих конкурентних перевагах міста, збереженні навколишнього середовища та розвитку людського капіталу, а також запровадженні інновацій й кращих світових практик управління сталим розвитком.

Додатково здійснено підготовчі роботи з розроблення Міського інфраструктурного плану на  виконання Стратегії сталого розвитку міста Олександрія на період до 2030 (липень-серпень 2016 р.)

Замовник: Управління справами Олександрійської міської ради

 

Стратегія сталого розвитку міста Бурштин до 2030 року (2018 р.)

Стратегія сталого розвитку міста Бурштин до 2030 року розроблена з урахуванням нової Глобальної Стратегії Сталого Розвитку до 2030 року, схваленою Організацією Об’єднаних Націй  у вересні  2015 року, та Національної доповіді «Цілі сталого розвитку: Україна».

Стратегія підготовлена з використанням методів загальної теорії стратегічного управління, порівняльного кількісного аналізу, експертного і рейтингового оцінювання.

Метою Стратегії-2030 є створення сучасного європейського міста, привабливого для проживання та ведення бізнесу, базуючись на ефективному використанні наявних ресурсів, існуючих конкурентних перевагах міста, збереженні навколишнього середовища та розвитку людського капіталу, а також запровадженні інновацій й кращих світових практик управління сталим розвитком.

Замовник: Агенція місцевого економічного розвитку м. Бурштина

 

ПРОЕКТИ ДПП

 

Проект “Енергетичний міст: Україна – Європейський Союз” (2018 – 2019 рр.)

Метою Проекту є створення умов для інтеграції об’єднаної енергетичної системи України до європейської енергосистеми ENTSO-E за рахунок забезпечення експорту електричної енергії з енергоблоку №2 Хмельницьої АЕС до країн ЄС та створення на цій основі механізму фінансового забезпечення розвитку генеруючих потужностей атомної енергетики.

Ініціатором Проекту став Консорціум у складі: Polenergia International S.a r.l. ; EDF Trading Limited; Westinghouse Electric Sweden AB.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією ППП за договором з Консорціумом було розроблено організаційно – правову модель реалізації проекту у відповідності до законодавства України, а також підготовлено правовий аналіз для Пропозиції про здійснення ДПП щодо Проекту, для її подання на розгляд  Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

Пропозиція Консорціуму була підтримана Урядом та, як наслідок Міністерство енергетики та вугільної промисловості України оголосило про проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення ДПП щодо реалізації проекту “Енергетичний міст “Україна – Європейський Союз”.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  260 млн. євро

Проект «Створення Автоматизованої Системи Фіксації порушень ПДД в м. Києві» (2017 р.)

Метою реалізації Проекту є підвищення безпеки дорожнього руху як складової громадської безпеки в Україні шляхом впровадження системи фіксації порушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі у м. Києві задля здійснення оперативного та превентивного реагування на порушення учасниками дорожнього руху вимог правил дорожнього руху на ділянці або в зоні контролю.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією на замовлення ТОВ «Безпечні Дороги України» було надано консультаційні послуги з підготовки Пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства (ТЕО та Концептуальної записки) щодо створення Автоматизованої Системи Фіксації порушень ПДД  у місті Києві.

Пропозиція отримала позитивний висновок КМДА. Включена до 500 найкращих проектів People First PPP ЄЕК ООН. На даний час знаходиться на розгляді Київської міської ради.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  23,5 млн дол США

Аналогічні пропозиції про здійснення ДПП на замовлення ТОВ «Безпечні Дороги України» підготовлено для міст Одеса та Львів.

Проект «Реконструкція існуючого та створення нового вантажного терміналу в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» (2018- 2019 р.)

Метою реалізації Проекту є задоволення потреб українського та світового ринку вантажних та поштових перевезень через Аеропорт «Бориспіль» шляхом суттєвого збільшення вантажопотоків через цей аеропорт та забезпечення якості надання послуг з оброблення вантажів відповідно до кращих світових стандартів у цій сфері.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією на замовлення ТОВ «СІЛК ВЕЙ КАРГО ЮА» було надано консультаційні послуги з підготовки Пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства (ТЕО та Концептуальної записки) щодо Проекту «Реконструкція існуючого та створення нового вантажного терміналу в Міжнародному аеропорту «Бориспіль»

За результатами розгляду Пропозиції  Міністерством схвалено рішення про здійснення ДПП.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  21 млн дол США

Проект «Паливно-заправний комплекс в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» (2018 -2019 р.)

Метою реалізації Проекту є модернізація централізованої системи заправки повітряних суден у Міжнародному аеропорті «Бориспіль», що забезпечуватиме надання послуг, які відповідають стандартам оперативності і якості для паливозаправки у сучасних міжнародних аеропортах.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією на замовлення ТОВ «Балтік Граунд Сервіс ЮА» було надано консультаційні послуги з підготовки Пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства (ТЕО та Концептуальної записки) щодо Проекту «Паливно-заправний комплекс в Міжнародному аеропорту «Бориспіль»

На даний час Пропозиція розглянута в установленому законом порядку та погоджена Міністерством економічного розвитку та торгівлі.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  24,9 млн дол США

Проект «Впровадження системи багатоярусних автоматичних паркінгів у місті Києві» (2018 р.)

Метою реалізації запропонованого Проекту є створення у місті Києві багатоярусних автоматичних паркінгів (далі – БАП) задля вирішення проблеми недостатньої кількості місць для паркування автотранспорту на відведених, спеціально обладнаних майданчиках для паркування у центральних та інших районах міста, що дасть змогу зменшити навантаження на вулично-дорожню мережу.

Запровадження БАП забезпечить послідовну реалізацію Концепції розвитку паркувального простору в місті Києві , що була схвалена з урахуванням цілей та завдань, визначених Стратегією розвитку Києва до 2025 року.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією спільно з ТОВ «ППП Консалтинг» на замовлення ТОВ «СЕКЮРІТІ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТ» було надано консультаційні послуги з підготовки Пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства (ТЕО та Концептуальної записки) щодо впровадження системи багатоярусних автоматичних паркінгів у місті Києві.

У теперішній час проект знаходиться на розгляді КМДА.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  17 млн дол США

Проект «Модернізація об’єктів портової інфраструктури Херсонського та Скадовського морських торгових портів та підвищення ефективності їх використання» (2017 р.)

Метою реалізації запропонованого Проекту є підвищення ефективності діяльності Херсонського та Скадовського морських портів за рахунок модернізації існуючих  та створення нових об’єктів портової інфраструктури, а також забезпечення підвищення обсягу їх вантажопереробки на середньо – та довгострокову перспективу.

Проект запропонований до реалізації на умовах ДПП.

Академією спільно з ТОВ «ЮрЕнергоКонсалтинг» на замовлення ТОВ «Група компаній «Содружество» було надано консультаційні послуги з підготовки Пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства (ТЕО та Концептуальної записки) щодо модернізації об’єктів портової інфраструктури Херсонського та Скадовського морських торгових портів та підвищення ефективності їх використання.

Орієнтовна вартість проекту ДПП:  34 млн дол США

 

РОЗВИТОК ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ З ПИТАНЬ ДПП

 

Проект ЄБРР “Україна: Розвиток сучасного правового середовища та політики щодо концесій” (2016-2017 рр.)

Проект передбачав аналіз існуючого законодавчого середовища в Україні в сфері публічно-приватного партнерства та підготовку нового проекту Закону України «Про концесії».

Фінансування проекту здійснювалось ЄБРР на замовлення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. Для реалізації проекту було обрано команду міжнародних консультантів на чолі з компанією Hogan Lovells International LLP.

Академія ППП увійшла до складу команди експертів та надавала юридичні послуги в рамках Проекту (в тому числі готувала суттєві коментарі та рекомендації щодо основних положень законопроекту).

На даний момент  Проект Закону України «Про концесії» прийнятий Верховною Радою України у першому читанні.

Інші проекти в сфері розвитку нормативно-правового регулювання

Засновник Академії проф. І. Запатріна також брала участь у підготовці Модельного закону про публічно-приватне партнерство для країн СНД на замовлення ЄБРР (посилання на сайт Парламентської Асамблеї СНД), підготовці змін до законодавства України з питань ДПП на замовлення ЄБРР, здійсненні Оцінки державно-приватного партнерства в контексті управління державними фінансами в Україні  в межах проекту Світового банку (посилання на сайт Світового банку), у підготовці Модельного закону про публічно-приватне партнерство в рамках робочої групи, що створена ЄЕК ООН та ЄБРР.

 

ТРЕНІНГИ ТА СЕМІНАРИ

 

Серед проведених Академією тренінгів та семінарів, авторські тренінги:

  • Модернізація інфраструктури у сфері охорони здоров’я на засадах ДПП
  • Планування модернізації міської інфраструктури на засадах державно-приватного партнерства в контексті реалізації Стратегії сталого розвитку ООН до 2030 року
  • ДПП як інструмент реалізації програм розвитку територій
  • Фінансове забезпечення розвитку територій на сучасному етапі розвитку країни
  • Середньострокове планування в контексті Цілей сталого розвитку до 2030 року, механізм фінансового забезпечення та методи контролю

 

КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Міжнародна конференція «Модернізація інфраструктури в Україні: нові можливості для участі приватного бізнесу», м. Київ (готель Alfavito), 29-30 травня 2017 р.

Організатори конференції: Академія публічно-приватного партнерства, Адвокатське об’єднання  “АКТІО”, Український центр сприяння розвитку публічно-приватного партнерства.

Конференція проводилася за підтримки Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Міністерства інфраструктури України, Державного агентства енергоефективності та енергозбереження України.

У конференції взяли участь близько 80 делегатів, серед яких представники Європейської Економічної Комісії ООН, провідні міжнародні експерти з державно-приватного партнерства, представники публічної влади та приватного сектору України. Іноземні країни були представлені учасниками з США, Великобританії, Німеччини, Іспанії, Польщі, Португалії, ОАЕ та ін.

 

 

 

Міжнародна конференція «Впровадження державно-приватних партнерств, спрямованих на потреби людей: кращі міжнародні практики та рекомендації для України і країн-сусідів», м. Київ (Колонна зала КМДА), 5-6 червня 2018 р.

Організатори конференції: ЄЕК ООН, Мінекономрозвитку України, КМДА та Український центр сприяння розвитку ППП, партнери: МФК та Швейцарське бюро співробітництва в Україні, за підтримки: Академії ППП, ТОВ “Safe Roads of Ukraine”та Baker & McKenzie.

У конференції взяли участь близько 150 делегатів, серед яких представники Європейської Економічної Комісії ООН, провідні міжнародні експерти з державно-приватного партнерства, представники публічної влади та приватного сектору України.

 

 

 

Міжнародний Експоконгрес «Бізнес для Розумних Міст», м. Київ, НСК «Олімпійський», 29-31 січня 2019 року.

Організатори заходу: Академія ППП, Фонд розвитку міст, Ardana Consultants (Іспанія).

Перший день Конгресу було присвячено участі бізнесу в трансформації міст. Другий – Розумним містам Регіону, досвіду та викликам. Основна тема – «Підвищення ролі бізнесу у Стратегіях Розумних Міст (Smart City Strategies) в Україні та регіоні: нова економіка».

 

 

 

 

На додаток до Конгресу, було проведено 6 конференцій, присвячених конкретним напрямам (2 паралельні конференції за день):

  • розумна мобільність
  • розумне навколишнє середовище:
  • розумна економіка
  • розумний спосіб життя
  • розумний уряд
  • розумні люди

Серед майже 140 спікерів з 30 країн світу були представники Уряду України, бізнесу та міжнародні експерти із зазначених питань, в тому числі:   Степан Кубів, Міністр економічного розвитку та торгівлі – перший віце-прем’єр Міністр України; Джорді Хереу, Президент Iden City, мер Барселони (період з 2006 до 2011); Карі Айна Ейк, Генеральний секретар Організації міжнародних економічних відносин – OiER, Австрія,  засновник і виконавчий директор програми USC (United Smart Cities); Артем Ліс, Головний редактор Проекту BBC World Service 2020; Епі Людвик Некай, засновник та керівник Crowdsourcing Week, Сінгапур; Др. Ірфан Аль Хасані, економічний експерт Офісу Конкурентоспроможності Дубаї, Департамент економічного розвитку Дубаі (DED), Уряд Дубаї, ОАЕ та багато інших.

Захід відвідало близько 2000 осіб.

Детальніша інформація на сайті: www.businessforsmartcities.com

Woodrow Wilson, 28-й президент США