Новини

- Адміністратор
- 24.07.2020
22 липня 2020 р. Кабінету Міністрів України схвалено постанову N 621 «Про затвердження Порядку повернення концесієдавцю об'єкта концесії після припинення...
Читати
- Адміністратор
- 20.07.2020
Засновник Академії ППП Ірина Запатріна прочла лекцію «Публічно-приватне партнерство та його роль у досягненні Цілей сталого розвитку» в рамках Проекту...
Читати
- Адміністратор
- 15.07.2020
06 липня 2020 р. Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку...
Читати
- Адміністратор
- 15.07.2020
У виданні «Дзеркало тижня» опубліковано статтю засновника Академії І. Запатріної «Інститут «смотрящих» нянь» З публікацією можна ознайомитися на https://zn.ua/macrolevel/institut-smotrjashchikh-njan.html
Читати
- Адміністратор
- 06.07.2020
01 липня 2020 р. Кабінетом Міністрів України схвалено постанову № 541 «Про затвердження Порядку заміни приватного партнера (концесіонера) за договором,...
Читати
- Адміністратор
- 04.07.2020
Після схвалення Закону України «Про концесію» та внесення змін до Закону України «Про державно-приватне партнерство» Кабінетом Міністрів схвалено нову редакцію...
Читати
- Адміністратор
- 27.04.2020
В газеті «Дзеркало тижня» (випуск від 24 квітня 2020 року) опубліковано статтю засновника Академії Ірини Запатріної «Чи готові бізнес і...
Читати
- Адміністратор
- 17.02.2020
Засновник Академії Ірина Запатріна стане спікером Урядового форуму в рамках Глобального Саміту Інфраструктуриних Інвесторів 2020, який відбудеться 12-15 жовтня 2020 року...
Читати
- Адміністратор
- 07.02.2020
6 лютого 2020 року на пленарному засіданні Київської міської ради було прийнято рішення про здійснення державно-приватного партнерства для реалізації проекту «Впровадження системи фіксації порушень у...
Читати
- Адміністратор
- 03.02.2020
Опубліковано статтю Засновника Академії Ірини Запатріної «Бізнес для Розумних Міст - 2020»: як розбудувати інфраструктуру водопостачання та водовідведення в Україні...
Читати